Accessibility Tools

Cv Prof. Dr. Elena Odă

IMG 7567Curriculum Vitae - Prof. Dr. Elena Odă

EXPERIENŢA PROFESIONALĂ | CONTACT

2014-2018 - Director, Şcoala Gimnazială „Matei Basarab”, (Nr. 19, (strada Gheorghe Ionescu Gion, Nr.5, Găvana III) Piteşti;

2006 –2013 - Director, Şcoala Gimnazială „Matei Basarab”, (Nr. 19, (strada Gheorghe Ionescu Gion, Nr.5, Găvana III) Piteşti;

2006 - prezent –  profesor titular - Limba și literatura română, Şcoala Gimnazială „Matei Basarab”, (Nr. 19) Piteşti;

1996 – 1997 - profesor debutant,  Şcoala Nr. 6, Piteşti;

1995 – 1996 – profesor debutant, Școala Nr. 19, Pitești.

2005 – 2018 - profesor metodist și mentor de practică pedagogică;

2001 – 2018 - Membră a Consiliului consultativ de specialitate al I.Ș.J. Argeș;

2012 - Expert în management educațional;

2012 -  Membră în Corpul de Control , Ministerul Educației.

Educație și formare

2015 – Școala doctorală, Universitatea din Pitești, Doctor în domeniul Filologiei  clasice;

2006 – Facultatea de Ştiinţe Politice din Bucureşti, Master Management Educaţional;

1991 - 1995 Universitatea din Piteşti, Facultateade Teologie, secţia  Teologie- Litere

Profesor: Religie ortodoxă  - Limba și literatura română; 

2005 - Gradul didactic I;

2001-   Gradului didactic II, Universitatea Piteşti;

1997 - Obţinerea definitivării în învăţământ, Universitatea București.

  • Certificat ”Competențe digitale și tehnici moderne de comunicare în context european”, martie, 2017;
  • Certificat ”Noutăți privind reglementarea Standardelor de control intern managerial în entitățile publice și soluții practice de implementare”, 2016;
  • Certificat Erasmus+, participare stagiu de formare Granada – Spania, mai, 2016;
  • Certificat ”Noutăți privind achizițiile publice”, decembrie, 2015;
  • Certificat de absolvire, Mentor, decembrie, 2015;
  • Cerificat de absolvire ”Competențe transdisciplinare în învățământul preuniversitar”, noiembrie, 2015;
  • Atestat de formare ”Perspective antreprenoriale în societatea bazată pe cunoaștere”, octombrie, 2015;
  • Certificat de absolvire, Expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, februarie, 2015,
  • Adeverință formare, Metoda ”OUTDOOOR”, alternativă la metodele clasice de predare, iunie, 2015
  • Certificat de absolvire CONSILIERE SPIRITUALĂ, 25 de credite, furnizor Universitatea din Pitești, 2013;
  • Atestat de formare continuă INSTRUIRE ÎN SOCIETATEA CUNOAȘTERII (89de ore), 25 de credite, absolvit în sem. II, 2010, eliberat în decembrie 2011, furnizor, CCD Argeș;
  • Atestat de formare continuă COMUNICARE ȘI CURRICULUM (112 ore), 30 de credite, absolvit în 14.02 – 28.05.2008, eliberat la 21 iulie 2008, furnizor, CCD Argeș;
  • Participare la programul de formare continuă CONTROLUL – SPRIJINUL EDUCAȚIEI (89 de ore), 25 de credite, acreditat MECTS, 2011;
  • Atestat de formare continuă a personalului didactic, ÎNCĂ O ȘANSĂ, 25 de credite, 87 de ore în perioada 18.06. – 29.06.2009, furnizor, CCD Argeș;
  • Certificat Comenius, participare la stagiul de formare în Turcia, Octombrie, 2009;
  • Certificat Comenius, participare stagiu de formare Polonia, martie, 2009;
  • Adeverință participare ca voluntar la acțiunile întreprinse de Primăria Pitești în cadrul proiectului FIFELONG LEARNING – COMENIUS – CETĂȚENIA ACTIVĂ 2010 – 2012, 27 – 29 aprilie 2012;
  • Certificat de participare la dezbaterea publică a documentelor elaborate în cadrul proiectului POSDRU 3/1.3/S/2 ID: 3777, activitățile III.3, III.7, IV.4 – 12.03.2012;
  • Absolvirea programului de formare LEADERSHIP ȘI MANAGEMENT EDUCAȚIONAL ÎN SISTEM DESCENTRALIZAT, în cadrul proiectului POSDRU /1./1.1/S/2 ID4037, 22-27 iulie 2011, 14 credite;
  • Atestat de formare continuă FORMAREA ÎNDRUMĂTORILOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ (79 de ore), 20 de credite (efectuat în 2008), certificat eliberat în septembrie 2010, furnizor Universitatea din Pitești, DPPD;
  • Atestat formare continuă MANAGEMENT EDUCAȚIONAL. TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI COMPUTERIZATE – 28.05.2008 (190 DE ORE) 60 DE CREDITE;

Absolvirea stagiului CONSILIERE ȘI ORIENTARE, 14.06.2006, 24 de ore.

COMPETENŢE DE COMUNICARE

Foarte Bune competenţe de comunicare dobândite prin experienţa profesională și prin formarea de specialitate.

PUBLICAŢII

Etosul românesc și literatura patristică, Tiparg, 2014, autor

Ghid de bune practici, Pitești, 2015, coautor.

Limba și literatura română. Primii pași în dezlegarea textelor din manual. Clasa a III-a, Editura Tiparg, coautor.

Limba și literatura română. Fișe de lucru. Limba și literatura română Clasa a IV-a, Editura Tiparg, coautor.

COMPETENŢE INFORMATICE și ALTE COMPETENȚE

O bună cunoaştere a instrumentelor Microsoft Office – Word, Excel, Power Point - Certificat absolvire Programul de formare continuă UTILIZAREA AVANSATĂ A INSTRUMENTELOR TIC, iunie 2012 – martie-aprilie 2013, finanțat din fonduri europene POSDRU, 25 de credite (89 de ore); - Atestat de formare continuă INIȚIERE IT ȘI UTILIZARE AeL (89de ore), 25 de credite, absolvit în sem. I, 2009-2010, eliberat în decembrie 2011, furnizor, CCD Argeș; - Atestat formare continuă MANAGEMENT EDUCAȚIONAL. TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI COMPUTERIZATE – 28.05.2008 (190 de ore) 60 de credite; - Atestat de formare continuă a personalului didactic Management educațional „Tehnologia Informației Computerizate”, furnizor CCD Argeș, 4.10. 2007 – 28.05. 2008, 190 de ore, 60 de credite. Expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, ianuarie, 2015 Certificat de absolvire, furnizor C.C.F.P. SMART; Contract de finanțare pentru Proiect în cadrul Programului Erasmus+, 2015 Contract de finanțare Comenius 2008, Programul de învățare pe tot parcursul vieții; Diplomă Școala Nr. 19 voluntariat Comenius Regio – Proiect Cetățenia activă, aprilie, 2012; Certificat de absolvire a programului de formare continuă „Utilizarea avansată a instrumentelor TIC” derulat în perioada iunie 2012 și martie, aprilie 2013, POSDRU 87/1.3/S/62979; Adeverință absolvire a programului de formare „Leadership și management educațional în sistem descentralizat, 22-27 iulie 2011, 14 credite, în cadrul proiectului POSDRU/1./1.1/S/2 „ Profesioniști în managementul educațional preuniversitar”; Atragere fonduri europene POR, Finalizare proiect 2016 „Extinderea și reabilitarea termică a Școlii nr. 19” din Pitești;

Noiembrie 2024
L M M J V S D
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
AVIZIER
  • Prev
ORGANIZAREA, DESFĂȘURAREA ȘI EVALUAREA INSPECȚIEI SPECIALE LA CLASĂ DIN CADRUL ETAPELOR DE TRANSFER CONSIMȚIT ȘI PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚI ...
ADMITEREA ÎN LICEE ŞI ŞCOLI PROFESIONALE, ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI DUAL   Informații necesare pentru înscrierea candidaților în ...
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „MATEI BASARAB” DIN PITEȘTI Anunţă SCOATEREA LA CONCURS a 1 (unu) post, pe perioadă nedeterminată de secretar șef - II, studii ...
În atenția părinților, Elevii pot adera la Programul Național Pilot Școala după școală prin participarea în mod fizic la ore remediale organizate ...
Anunti licitație închiriere spațiu chioșc,...
Bursa de merit este finanțată din bugetul școlii. Criteriile pentru primul semestru al anului școlar 2014-2015 au fost stabilite de către Consiliul ...
Elevii cu media 10 la purtare și la toate disciplinele de studiu, semestrial, pot intra în competiția pentru obținerea Bursei speciale de merit. ...
Cabinetul de logopedie Motto: Cuvântul este sunet, imagine şi mişcare. Este mesagerul lumii şi trăirii interioare către lumea exterioară. Cuvântul ...
© 2024 Școala Gimnazială ”Matei Basarab”, Pitești. Str. Ghe. Ionescu Gion Nr.5, 110310