Consiliul de Administraţie funcţionează conform prevederilor Art.145, alin. 3-4 din Legea nr. 84/1995 republicată, cu modificările şi completările ulterioare ale Legii Nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
Conform Art.34, din Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, membrii Consiliului de Administraţie coordonează şi răspund de domenii de activitate, pe baza delegării de sarcini realizate de director.
Prezenţa membrilor la şedinţele planificate şi cele în regim de urgenţă ale Consiliului de administraţie este obligatorie. Absentarea nemotivată la trei şedinţe atrage excluderea din consiliu.
Directorul, directorul adjunct, consilierul educativ au fişe separate.
Toţi membrii Consiliului de administraţie au obligaţia de a supraveghea respectarea fişei postului pentru angajaţii şcolii.
Toţi membrii Consiliului de administraţie au obligaţia de a lua măsuri concrete în cazurile de indisciplină atât la nivelul elevilor cât şi la nivelul personalului şcolii şi de a anunţa în timp util conducerea.